Bu yola aslında İstanbul Çevreyolu desek yanlış olmaz. Son yıllarda pek çok şehrin merkezinden geçen şehirler arası yola çevreyolu yapılarak baypas yapılmıştı.
Konu istanbul olunca iş büyüyor tabii ki. Buradaki maksat İstanbul’dan geçmesi mecburi olan karayolu trafiğini şehir dışına almaktı. Tabii bazı durumlarda şehire de yarıyor.
Havalimanı da buraya yapılınca İstanbul Havalimanı’na gelen ana ulaşım aksı haline de geldi.
En önemli konulardan biri hız sınırı 140+14 154 km’ye çıkacak olması. Otomobille hız sınırına takılmadan ulaşılabilecek. Ümraniye-Samandıra-Başakşehir gibi yerlerden havalimanına 30 dakikada ulaşım anlamına geliyor.
0
Yazar
Yazılar
Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Son İçerik
Yeşilova Holding, aracın port bagajını üretiyormuş bir de video yayınlamışlar: