Ben uzun zamandır taksiden umudumu kestim, kullandığım zamanlar da çoğu zaman pişmanlık yaşattı, pişmanlık yaşatmayanlar da pişmanlık yaşama endişesi içinde yolculuk ettirmişti.
Ehliyetim yokken de acemilikte de bir opsiyon olarak düşünmedim.
15 yıldır 2 ya da 3 kere kullanmışımdır. Onları da çok yakınımızdaki bir duraktan kullanmıştık.
Yolcu olarak çok fazla alternatif var. Son olarak martı, getir araç, tiktak gibi projeler varken taksi camiası bugünleri bile çok arayacak.
Rakun güzel bir girişim fakat fiyat konusu biraz can sıkıcı. Çin malı muadil araçların fiyatları üçte bir fiyata.
Ford Otosan elektrikli araç konusunda önemli bir yatırım yaptı tabii. Oradaki altyapıyı kullanarak da böyle bir araç yaptılar.
Bence bu tür bir altyapı yapmışken bunu dört tekere çevirip üstünü de Renault Twizy / Citroen AMI örneklerinde olduğu gibi kapatırlarsa bu fiyatların bir anlamı olur.
Düz mantık gidiyorum, iki tekeri 86 bin, üç tekeri 117 bin ise dört tekerlisi 150 olur. 20-30 bin ek maliyetle de üstü kapanır bir hale getirilirse Citroen AMI’den biraz daha ucuza gelebilir.
Fakat benim bir başka önerim daha var. İlk F1 pisti inşaası yapılacağı zaman Antalya da gündeme gelmişti. Cadde pisti olacaksa Antalya’yı düşünmek lazım.
Belki bölgedeki oteller de işin içine girebilir o durumda.
Deniz turizmi ile ilgisi olan pistlere baksak: Monaco başta. Arap ülkeleri komple turizm amaçlı.
Antalya’nın marka algısına kaldıraç etkisi oluşturabilir.